Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ch corri's
#31
und wa nützt eus das, wenn mer wüssed wie dini Garage heisst, okay jetzt weiss wo ig min corrado cha verbrennä lah Big Grin
Wenn ig da liess was alles cha kaputt gah sind mini bis jetzt na heilig :top
Zitieren
#32
:ablach

naja schlachte mueschen ja scho nid grad... hmm hure komisch... am schluss isch sicher so e laplie wie bi mir mitem stürgrät :ablach

het mi nume wunder gno... nid grad so agro Wink
Zitieren
#33
@thomasvr6

Dä Pluto hät jo gfrogät wiä mini Garage heisst :thk

@Pluto

Doch, bi scho agro, chum langsam Zuäständ über um dä Charrä...Aber easy, solang er im Summer wieder fit isch.

Good night
[Bild: style3,white-spc-corrado.png]
Zitieren
#34
ja sorry gell, da ha ig ned gseh
Zitieren
#35
Hallo, Hät mer a dämm Corri scho mal dä öldruck und Kompression gmesse?? Gruss
Corrado fahren --> und das bis zum bitteren Ende!!

Mi: 05.07.2006 Meine Powerkugel :gas (G40) fuhr heute ohne mich aus meiner Garage :heul1 :heul1 " Es war ne geile Zeit........"
Zitieren
#36
Nee nö. I denk aber das da mini beidä Herrä scho no werdät machä. I han en jetzt enä überloh und wartä sehnsüchtig uf es Telefon. Aber sie hend jo schliesslich au no anderi Sorgä, wird drumm no ä wili goh. I meld mi dänn wenns was neues git.
[Bild: style3,white-spc-corrado.png]
Zitieren
#37
und wenn wird er gschlachtet? :ablach
Zitieren
#38
:kette

Da Smiley links bin i, da rechts du!

Do wird gar nünt gschlachtät, aber vächauft villicht. Bi mir nonig ganz schlüssig. Wenn en vächauf aber nur im Topzuästand und ab MFK.
[Bild: style3,white-spc-corrado.png]
Zitieren
#39
ah was verchaufe, vr use g60 oder 16v inne....
Zitieren
#40
Auso mini 16V het sini nummer momentan uf em strasseverchersamt in bärn. ich ja o klar weni es haubs jahr im kosovo bi.

u weni im frühlig wieder deheim bi sött dört e VR6 stah. na ja das heisst weni dir 16V loswirde. cha se ja nid guet ufe nag staple..

gruss us em kosovo
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste