Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VW-Treffen Singen (DE) 9.Mai
#21
@Pluto
Mis härzleche Beileid!!


@Oli
han öppe 130 Fotis gmacht :2D
Am beschte ich brenn ders uf CD, wirsch sicher s'eint oder s'ander chönne bruche.


Ich wär geschter gschider mit nach Singen cho!
Han in Chur ade Tuning Days zwe neui nätti Polizeschte kenne glehrt, jetzt darfi en Komplett-Abnahm loh mache :motz :wand


Greetz Reto
Corrado Club Schweiz
Zitieren
#22
merci reto...

was e kompletti abhamn? wie hesch denn da here gbracht? fahrsch öpe nid ohni kat oder?
Zitieren
#23
Die hend det in Chur alli tunete Wäge kontrolliert, es sind sicher öppe 8 Autos am Strosserand gstande und öberall Polizeschte rondome. :jugde

Denn hends mol zerscht de Motor agluegt, und gsänd natüerlech grad de Pilz woni vorgeschter montiert han :wand ech weiss dassi sälber gschold be!
Nochär beni en Stond vorem Bulleposchte gstande ond die A.... hend jedes chlinschte Teili wo ned Original esch agluegt und bemänglet (sogar die chline Gitterli woni ide Siteschwelle ha händs bemänglet) ond do ech sGwind ond dFelge nonig itreit ha, hends det no Freud gha.
Onglaublech was die sech hend lo ifalle, das ond das sig ned erlaubt lut :vertrag ond Gitterli ide Frontstossstange sig sowieso ned erlaubt! :qts

Esch also en super Tag gsi geschter...
Gruess Reto
Corrado Club Schweiz
Zitieren
#24
Reto und schade um din schöne Kamei Spoiler:yar
Corrado VR6
Aquablueperl.metalic.
Zitieren
#25
also mal erstens mir sind i de schwiz!!! also gitterli chasch montiere ohni probs!

weg de felge und em fahrwerk hesch es gutachte gha? wenn ja seisch hegsch es erst letzte fritig druf schrube lah, mer muesses nähmlich innerhalb vo 14täg nach de montage ihträge lah!

wegem pilz, naja, da thema isch e endlos, ich würd dir rate en k&n luftfiltermatte mit kürztem resorohr, brüllt denn knugg! alles anderi bringt gar nix, abgseh vo de minderleistig Sad
Zitieren
#26
Da wäg de Gitterli hani au gmeint :thk wahrschinlech isch das sone Hobby-Polizescht gsi...

Ja zu de Felge und Fahrwerk hani es Guetachte gha, han ihm gseit ich heigs ersch sit 2 Woche drin, was er au glaubt hed, söscht hätti det no en Buess becho.

Ich fahre normalerwis en K&N Luftfiltermatte :top aber dä Pilz hed mi glich wiedermol greizt gha... Pech!

Ich ha zu allne Abauteili en Beleg gha, schön geordnet imne Ordnerli, drom verstohni ned dasses en Komplett-Abnahm git! :heul1

Ich hätt ihm am beschte eifach :klopf und wär wieder gange...
Corrado Club Schweiz
Zitieren
#27
ja die wönd eifach dass du dis fahrwerk und dini felge ihträge tuesch isch nix wildes! suscht müesstest en triftige grund ha!

wem pilz isch hald blöd, da wird eifach tür weg dem Sad
Zitieren
#28
Hey Reto hört sich wirklich nach einem miss glückten treffen an.

Und was haben sie zu deinem auspuff gemeint? :top :down

Gruss Michi TG
gruss Michi TG
Presi vom
VW CORRADO CLUB SCHWEIZ
-----------------------------------------------------------------
Der Corrado das schönste Hobby der Welt!!! Big Grin
Zitieren
#29
@Michi
wägem Uspuff hends nüt gseit, ich ha jo de Beleg gha. Ech hoffe ufem StVA werdets au ned domm tue :pray

Aber en junge Polissescht hed Freud gha am Auto, hed noch jenschte Sache gfroget, wie tüür das esch ond ond ob sälber gmacht usw :]
Corrado Club Schweiz
Zitieren
#30
Rezo

wenigstens ein freuntliches gesicht bei einer so blöden sache

wegen StVA lassen wir uns einfach mal überraschen und hofen das beste :pray

gruss Michi TG
gruss Michi TG
Presi vom
VW CORRADO CLUB SCHWEIZ
-----------------------------------------------------------------
Der Corrado das schönste Hobby der Welt!!! Big Grin
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste