Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VW-Treffen Singen (DE) 9.Mai
#31
Dänke au e CD bränne wär grad am beste :2D danke Reto Wink

Ja die liebe Poliziste, zum Glück isch bi mir alles vorgfüehrt :top dänn lönds amigs schnäll wieder ab :ablach
Da bini au mal gspannt Reto was zu eusem Umbau säged *g*, bisch dä erst wo ufs Strassi gaht mit em li/re ESD! Wänns blöd tönd, mäldsch di bi mir und i organisier dir en org. Bastuck ESD zum go vorfuehre Wink

Schad is Wätter so schlächt :kotz gsi am Sunntig, sTräffe isch so gang. Han nöd alle sgseh, da mir wäge dä chelti frueh hei sind.
MfG Oli
93er VR6 K
Moonlightblue Pearl Effect
94er VR6 Darkburgundi Pearl, Vollausstattung, 75tkm
CorradoClubSchweiz #1
CorradoSceneSüd #5
Evolution-Tuning
Zitieren
#32
@Oli
Ech hoffe mini Uspoffalag chonnt bim StVA döre!?! Söscht :klopf Big Grin
Wenn das de Fall esch, werdi nächschtens mol de VSD/MSD be dier loh mache :2D
Die Komplettabnahm schisst mi schön a, de einzig Vorteil esch dass alles mol itreit esch. Aber bis zum Termin muessi no mega viel mache (Bördle usw.) Hätt also ned müesse si!!
Corrado Club Schweiz
Zitieren
#33
typisch Polizei.

Du hettisch dich nur müesse wehre und dänn wär besser für dich use cho.

Bim Kolleg händs au emale blöd tä so vo wäge d Stossstange, d Siiteblinker MIT e-Prüefzeiche etc. seged nöd iitreit....

Woner sich gwehrt hät(verbal), hät dä Bull dä Zettel mit all dämm wo er notiert hät verchrugelet, furtgrüert, isch in charre gstige und abgfahre!!!!!!
Corrado fahren --> und das bis zum bitteren Ende!!

Mi: 05.07.2006 Meine Powerkugel :gas (G40) fuhr heute ohne mich aus meiner Garage :heul1 :heul1 " Es war ne geile Zeit........"
Zitieren
#34
Bilder vom Treffen gibt´s auf:

www.corradofans.de


Viel Spass beim klicken :top

Grüssle
Hoschi
[Bild: bannerforum.jpg]
Banner © COPYRIGHT by RadoMan

rado @ database *click* // AUDI A4 Avant 8E quattro
Zitieren
#35
@Fausto
Das wördi normalerwis scho mache. Aber gäg de Pilz hani sowieso nüt chönne säge, ond wägem Fahrwerk ond de Felge wo nonig itreit sind au ned. Die andere Sache wärded wahrschinlech kei Problem mache bide Abnahm, ossert velecht de Uspoff. Aber sobald min Corri kontrolliert und abgnoh esch, wird mer kei Polizescht me en Vortrag halte ob jetzt Gitterli legal sind oder ned... Söscht :klopf = :kruecken Big Grin
Corrado Club Schweiz
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste