Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G60 Occasion wo?
#31
Ach Sorry wen ich eu beidi störe Big Grin
Han mal bi däre Sammenbest. mitgmacht da git neu G-Lader für numä 800 Teuros, mal gucken...... Rolleyes
Corrado VR6
Aquablueperl.metalic.
Zitieren
#32
ja hani au gmacht und de slisko au :ablach aber du suchsch ja en occasion lader fg :2D Big Grin :2D
Zitieren
#33
Hei demfall isch grad echli än bedarf an G60-Lader nöd???....

Ja ja Tamer und du bausch din G60 in Peugot.....
:mua
:ichnicht

Gruss Fabio-G60
Corrado VR6
Aquablueperl.metalic.
Zitieren
#34
Grins

ja bi dem pries chamer en G-Lader immer wieder gebruche! Suscht stellen als deko is zimmer :ablach :thk

Ja eh baui de in Peugeot! denn hani en ufgladene variable zylinder zuschalt motor! :haha kurz UVZZM
rein so vo de position chönts no gah de heti scho no platz, aber ebe es isch en peugeot!
Zitieren
#35
Zitat:Original von Pluto2000
Grins

ja bi dem pries chamer en G-Lader immer wieder gebruche! Suscht stellen als deko is zimmer :ablach :thk

:ablach ja ich stell minä ufs nachttischli Big Grin Na ja Tamer was du jetzt alles zämechramsch vo Lader bis Passat....da hätisch din Corrado chöne palte Rolleyes....
Corrado VR6
Aquablueperl.metalic.
Zitieren
#36
grins

naja passat isch nüd worde :down isch mer denn doch zu schwer Big Grin mal luege git eh weider en corri, lah mich da nid stresse! und en G-triebene Karre gits sowieso wieder mer sorgt gern vor :birne
Zitieren
#37
Chume die Wuche en 60er Lader über....
Corrado fahren --> und das bis zum bitteren Ende!!

Mi: 05.07.2006 Meine Powerkugel :gas (G40) fuhr heute ohne mich aus meiner Garage :heul1 :heul1 " Es war ne geile Zeit........"
Zitieren
#38
Ok gut Fausto schrieb eifach PN :top
Corrado VR6
Aquablueperl.metalic.
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste