Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
RSL Felgen
#1
hallo zäme

ich sueche es guetachte für RSL felge uf dä Polo G40 13 zoll vorne 7 hinde 8 zoll breit. dä paw gauner us bern wott doch tatsächlich 200.- eier für dä scheiss fözel! han mini vom brüeder becho...aber dä hät die vor 3 jahr kauft...rächnig hät er, wie sölls au anders si, nümme. aber vilicht wäres ja au scho mit ere kopie vomene fahrzüguswis us dä schwiz zfridä?

wer chan mir helfe? :pray
Der neue Rallye Golf fährt jetzt auch durch Kurven.
Syncroantrieb, Einzelradaufhängung vo/hi,ABS,EDS, Gewindefahrwerk und 8,5x16 Zoll Felgen sorgen für die nötige Stabilität.Confusedhake
www.rallye-golf-club-deutschland.de
Zitieren
#2
han mir halt jetzt eis kauft...hät aber 500.- sfr. kostet...
Der neue Rallye Golf fährt jetzt auch durch Kurven.
Syncroantrieb, Einzelradaufhängung vo/hi,ABS,EDS, Gewindefahrwerk und 8,5x16 Zoll Felgen sorgen für die nötige Stabilität.Confusedhake
www.rallye-golf-club-deutschland.de
Zitieren
#3
wow 500fr!!!! nid schlecht, die spinned ja!!!! :down
Zitieren
#4
bruchsch es guetachte für:

rsl felge
überbreiti fürd spuhrverbreiterig über 2%
zu kleine pneus auf die felge
distanzscheiben vorne inkl scheiben

aber lohnt sich....GO KART fehling pur!
Der neue Rallye Golf fährt jetzt auch durch Kurven.
Syncroantrieb, Einzelradaufhängung vo/hi,ABS,EDS, Gewindefahrwerk und 8,5x16 Zoll Felgen sorgen für die nötige Stabilität.Confusedhake
www.rallye-golf-club-deutschland.de
Zitieren
#5
Ja guet, dänn ischs ja guet, dänn sDTC für dSpurverbreiterig elei chostet scho 400.-, :kotz aber wänns Guetachte für dSpurverbreiterig häsch, bruchsch keis meh für Distanzschiebe, ämel i dä meiste Fäll, da die normalerwies is Guetachte fu dä Felge ie nimmsch Wink
und wäge dä Pneu, liess mal uf em DTC für dSpurverbreiterig, was det gnau staht, dänn det sind für jedi Felgegrössi au die zueglassene Pneugrössene druf ;-) und falls ned langed es Gwichtsguetachte fum Pneuherrsteller, wo normal nüt chostet. Falls das bi dir ned zuetrifft, mer lernt gern neus Wink
Hauptsach häsch Spass!! Mich hät bis jetzt au na niemert gfröget, was i fürs Vorfuehre zahlt ha Big Grin
MfG Oli
93er VR6 K
Moonlightblue Pearl Effect
94er VR6 Darkburgundi Pearl, Vollausstattung, 75tkm
CorradoClubSchweiz #1
CorradoSceneSüd #5
Evolution-Tuning
Zitieren
#6
ja pneugrössene sind au uf em dtc...aber het extra nomol es blatt derbie wo beschiniget dass die zchline pneu au ufd felge dörfsch montiere. isch irgendwie sackkomisch gschriebe. egalité...

jetzt bruchi no es gwind...mol luege wos so öppis occasion git...isch mer ächt ztür neu!...dänn bini zfridä, mol luege wie lang*g*für es alltags-und usgangsauto
Der neue Rallye Golf fährt jetzt auch durch Kurven.
Syncroantrieb, Einzelradaufhängung vo/hi,ABS,EDS, Gewindefahrwerk und 8,5x16 Zoll Felgen sorgen für die nötige Stabilität.Confusedhake
www.rallye-golf-club-deutschland.de
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste