Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
a all Schwyzer Corrifahrer!!
#1
Sali zäme....
Bim dure luege fu dä Mitgliederliste, hani endeckt, dass da na öpe en Schwyzer registriert isch und drum hani mal welle en Ufruef starte, wär alles Interässe hät, das mer sich mal i dä Schwyz trifft, zu mene gmuetliche Abig, oder Namittag, oder so? Ort isch egal, mir sind ja mobil :fahr Big Grin
Hoffe, ä paar fu eu wo nöd im CCS sind, sind wäred da au däbi Wink

NB: das wär dänn keis CCS-Träffe, sondern nur so es spontans zäme cho fu Corradofahrer!

was meined ihr??? :birne
MfG Oli
93er VR6 K
Moonlightblue Pearl Effect
94er VR6 Darkburgundi Pearl, Vollausstattung, 75tkm
CorradoClubSchweiz #1
CorradoSceneSüd #5
Evolution-Tuning
Zitieren
#2
:top ich bin debi und ich hoffe es het viel intressente wo au gern cho möchtet!:fahr
:lam .......... :help
Zitieren
#3
Jup Oli bin dä bi 100pro mit mim Schmuckstück gel??!! Big Grin

UND än gute Rutsch is neue jahr mit Corri :fahr

Gruss Fabio
Corrado VR6
Aquablueperl.metalic.
Zitieren
#4
Fändis zwar no guet wenn alli schwiizer vom Forum cho würdet au die wo Golf & Co. fahred.

oder nöd?????
Corrado fahren --> und das bis zum bitteren Ende!!

Mi: 05.07.2006 Meine Powerkugel :gas (G40) fuhr heute ohne mich aus meiner Garage :heul1 :heul1 " Es war ne geile Zeit........"
Zitieren
#5
ja wäri au irgendwie defür, so ala corradofreunde... scirocco, golf, bora, passat, touareg, jetta, vento, polo, phaeton Big Grin etc...
Zitieren
#6
:lam
:lam .......... :help
Zitieren
#7
:tock es git lüt da usem forum wo kein corrado hend, zb de Rallye Golf chumt au usem AG und het hald en Polo und en Golf... wieso söll mer jetzte so lüt nöd ihlade? ?(

ahja und wegem eigete lüt usem club "abemache" lueget selber was ihr use löhnt... :birne
Zitieren
#8
hmm wie wärs wenn sich alli corri-drivers und G-ladene wörde träffe? bin zwar ned mitglied be eu...dänke aber das so sicher die lüt mit am meiste gmeinsame intresse zäme chöme...
Der neue Rallye Golf fährt jetzt auch durch Kurven.
Syncroantrieb, Einzelradaufhängung vo/hi,ABS,EDS, Gewindefahrwerk und 8,5x16 Zoll Felgen sorgen für die nötige Stabilität.Confusedhake
www.rallye-golf-club-deutschland.de
Zitieren
#9
ebe glaube au dass es eigentlich um da gaht, darum verstah ich au de komentar vom brazi nid, hanen glaubs falsch verstande... es het ja gheise all schwizer usem forum... also :top
Zitieren
#10
Na da findet mer ja wieder super kommentär und biträg vom Brazi Big Grin
(nimms mit humor) :ablach

So wieder zum Thema ich finde söled doch alli Corrado fahrer und Golf cho us dä schwitz nöd... und wo, zeit etc???
Corrado VR6
Aquablueperl.metalic.
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste