Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mitglieder
#11
so wihnachte isch langsam verbie, und wie henders so gha? wieso müend eigentlich all läde und sustige lokal a wihnachte zue ha? Big Grin

verzehlet mal so, was ist da so i de schwiz gange mit gschenkli? wieviel paar socke und unterhose hets geh :ablach


@olay: hesch mis zügs au gmacht Wink

@brazi: cools avatre :top
Zitieren
#12
Pluto!! :2D isch sBildli ned guet?? ?( Mir hend es abgschaft i eusere Familie Geschänkli zverschänke. mä chan au im Jahr us äs gschänkli eim geh. :thk
:lam .......... :help
Zitieren
#13
Ja genau Brazi us däm alter isch mer dänn gli emal duse, bi eus gits eifach chline Gschänkli, wie spez. Wyglässer oder e Autobahnvignette, allso Sache wo mer immer chan bruche :top
Wohi in Gottes name wotsch dänn du in Usgang Pluto??? :thk hät ja fast alles offe gha, mir sind ämel jede Abig im Usgang gsi, gäl Brazi :prost 8)
MfG Oli
93er VR6 K
Moonlightblue Pearl Effect
94er VR6 Darkburgundi Pearl, Vollausstattung, 75tkm
CorradoClubSchweiz #1
CorradoSceneSüd #5
Evolution-Tuning
Zitieren
#14
Usgang ?( wa isch das?
Ja Olay, mir "alte Füchs" hend halt gwüsst wos offe gha hend und dPartys sind cool gsi! :top :prost :4trink
:lam .......... :help
Zitieren
#15
hehe! Ganz genau "old man Brazi" ned nur dPartys und :trink sind guet gsi, sondern au: :hintern Confusedhake :bett :klatsch :wink
MfG Oli
93er VR6 K
Moonlightblue Pearl Effect
94er VR6 Darkburgundi Pearl, Vollausstattung, 75tkm
CorradoClubSchweiz #1
CorradoSceneSüd #5
Evolution-Tuning
Zitieren
#16
Aber oli :motz jetzt hemer doch gseit dassmer das:bett für eus phaltet, susch wird dä :haha P...o nur iversüchtig :dance

@P...o nimmers ned bös :wink
:lam .......... :help
Zitieren
#17
UPS! :nixweiss da hani wohl was verpasst :jugde :engel

Ja weisch Brazi das sind halt die junge Schnufers, die wüssed nani wo dä Has lauft :mua
MfG Oli
93er VR6 K
Moonlightblue Pearl Effect
94er VR6 Darkburgundi Pearl, Vollausstattung, 75tkm
CorradoClubSchweiz #1
CorradoSceneSüd #5
Evolution-Tuning
Zitieren
#18
tja was sölls bin hald en pechvogel, fuck the life!!!!! :down
Zitieren
#19
Sad hey Pluto nimms ned so schwer, irgend einisch gfindsch du au öpis wo dir gfallt.
Es git ja so viel hübschi müeter mit enere wüeste tochter. :thk äm sorry ich has umgekehrt gmeint, wüesti mueter mitere hübsche tochter :wand
:lam .......... :help
Zitieren
#20
ganz ehrlich gseit, beziehig isch chlinste problem... da gaht mer zur ziet am arsch verbie han anderi sorge...
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste