Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Distanzscheiben
#11
@ Etienne

Ja da hani bedännkt, aber wa isch wänn mal 4 Lüt drin häsch und Bodewälle chunt bi 80 oder uf dä Bahn???
Drum, am beste simuliere mit Unterlagsschiebe und dänn verschränke, dänn gseht mer zu 100%, dänke aber wänn du ned wotsch bördle wirds max 10mm liede...

@ Thomas

Zum Glück gits ja so Forums, so chamer anderi fröge wo da scho mal gmacht händ Wink :top
MfG Oli
93er VR6 K
Moonlightblue Pearl Effect
94er VR6 Darkburgundi Pearl, Vollausstattung, 75tkm
CorradoClubSchweiz #1
CorradoSceneSüd #5
Evolution-Tuning
Zitieren
#12
@ Oli het kei kritik söle sie a dinere ussag Wink
übrigens bin ich au vo Züri bin mal bi dir go d,Nockewälle vom Steffan hole Big Grin
det bisch gad am Zügle gsi
Isch möglich das es bi dä einte DTC gat
Aber mir hät dä Chef Experte vom Strassi gseit das gäbis nöd 2 DTC
und dä PAW seit das au
susch het ich min Golf scholang wider 85mm tüfer mit dä Schmidt Felge 9+10mal 15 Zoll :2D
aber wo bisch dän du go Vorführe ?( ?(
muen glaub au mal det ane Big Grin
Volkswagen Partner fürs leben :top
Zitieren
#13
ja so es Forum het scho sini vorteil und vor allem hets da recht hilfsbereiti lüüt, isch mega praktisch.
schliesslich verbindet eus ja alli d liebi zu VW mitenand :qts
Zitieren
#14
Mis Auto gaht nur uf Winti, uf Züri muesch gar ned welle, det häts e nur dummi und nidischi Experte wo der eis wänd uswüsche....
Han ja 8.5x17 ET10 und bin ca 75mm tüüfer...
Mag mi leider nöd immer a ales erinnere, suscht wäri glaub au en Einstein Big Grin

@ Thomas

:top
MfG Oli
93er VR6 K
Moonlightblue Pearl Effect
94er VR6 Darkburgundi Pearl, Vollausstattung, 75tkm
CorradoClubSchweiz #1
CorradoSceneSüd #5
Evolution-Tuning
Zitieren
#15
ja da mit züri isch leider so, ha en kolleg wo sis auto z züri het wellä vorführä, naja jetzt hets e tessiner nummerä drah.
Min mech gaht au immer uf winti, er het gmeint uf regensdorf muesch gar ned gah.
Zitieren
#16
Und was au na fu Vorteil isch, sAuto(tunti oder schlächt zwägi) nie sälber go vorfüehre usert leisch es Mech-Kombi a Wink
Dänn bi private vor allem wänns na Jung sind tönts meistens rächt dumm!
Neu isch ja au na Hinwil, töt hani aber na kei Erfahrig..
Am beste fahrsch im Kanton Züri scho zHinwil, Schaffhuse seg au na guet und Zug...
MfG Oli
93er VR6 K
Moonlightblue Pearl Effect
94er VR6 Darkburgundi Pearl, Vollausstattung, 75tkm
CorradoClubSchweiz #1
CorradoSceneSüd #5
Evolution-Tuning
Zitieren
#17
also da mitem dtc isch so.... du derfsch zb nid 2 dtc gutachte kombiniere da heisst felge (dtc) und fahrwerk (dtc) will die 2 komponette sind jewills uf serie teil testet! es chan si dass en experte da ihtreit, machets aber eigentlich nüme... zudem chan d'versicherig binem crash recht blöd tue will nach strasseverkehrsordnig da nume erlaubt isch wenn usdrücklich uf beidne gutachte staht mit welene komponete s'prüft worde isch....


ja strassi hinwil gangi bald mal go bsueche, isch ja grad nebet oisere halle.... :2D
Zitieren
#18
jaja Zug Big Grin
JA ob die det au so gsetzt hend wie mir in züri wag ich allerdings z bezwieflä, ha da au scho e gschicht ghört was mer det alles chan und muss vorführä soferns züri ned macht.
Selber gah bringt eh nix, well en mech kennt ja all die vögel und wenn denn na dä mech sini frau schickt passt da ja scho.
Find ig toll das ig kei so es DTC bruch, klingt ja kompliziert und jede seit was anderes :kotz
Zitieren
#19
Han ebe au scho viel Gschichte ghört über Zug :ablach

Han gester na mit em Pluto diskutiert und anschienend ischs würkli so, dass mer nur 1 dörf ha, bi mir isch uf jede Fall alles itreit. Viellicht hät dä Expert am Abig vorher na e Party gha :trink :ablach
MfG Oli
93er VR6 K
Moonlightblue Pearl Effect
94er VR6 Darkburgundi Pearl, Vollausstattung, 75tkm
CorradoClubSchweiz #1
CorradoSceneSüd #5
Evolution-Tuning
Zitieren
#20
hi

ja ebe es chömed nöd ali drus :tock :qts

bide Fründin am Polo sind au 2 DTC dine Big Grin

und bi mir häts ebe nöd klappet bin au extra uf Winti :motz

aber was wotsch vielicht probier ichs mal in Bern oder so

han nämli gad letschig müese e Buess zahle wel er z,tüf gsie isch :wand
Volkswagen Partner fürs leben :top
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste