Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ch corri's
#21
na dän uf schneli fehler suchi und nöd zu fiel chole verpulfäre Big Grin
Corrado VR6
Aquablueperl.metalic.
Zitieren
#22
grins

corrado wo nid viel geld brucht? de muemer zerscht no erfinde :ablach aber scherz bi site wa heter denn din corri?
Zitieren
#23
Jo Fabio, schön wärs, aber schnell isch andersch und Cash han i au scho än hufä brucht.

Ha dä Wagä i dä zwüschäziit au scho bi vw gha, hät dänn gheissä er laufi wieder ganz normal. Sie hegäd 2 Zündkabel und nomol irgend es Kabel müässä wechslä. Jo guät, voll happy bin i dänn hüt obig mini Grübä go holä. Ganzi 2 Meter isch er normal glaufä und dänn hät dä Shit wieder vo vornä agfangä :motz. Wenigsten han i drüber chönä lachä, jetzt i dä spotä Obigstundä ischs mir aber eher zum schreiä und hülä....

Jänu, han en jetzt am Schiess anägstellt, er luägt en morn Obig nomol gnau a. Und ä Zündspuälä hät er au am Start zum probierä. Villicht ischäs jo diä.

@Pluto

Er lauft nur uf 5 Töpf, mengmol au nur uf 4
[Bild: style3,white-spc-corrado.png]
Zitieren
#24
ohje chene das syndrom.... nennt sich peugeot 205 gti :down :motz mis bileid, hoffe wirsch nid s'gliche mache wie ich demit... :2D
Zitieren
#25
ig weiss ja das man darüber keine Scherze macht, aber 4bis5 Zylinder is doch ned schlecht, der von meinem Kumpel läuft noch auf 3 statt 6. Bei Ihm sinds wohl die Zündkabel oder die Stecker hoff ich mal für ihn
Zitieren
#26
Baujahr und Motorisierung würde ich auf den Zündtrafo tippen, vor allem wenn er noch net ausgetauscht wurde Wink
alles wird gut
Zitieren
#27
@Clavicula

Falls das das selbe sein sollte wie die Zündspule: die ist ok. Danke trotzdem!
[Bild: style3,white-spc-corrado.png]
Zitieren
#28
Nun ja und ufm fehlerspeicher isch au nüt ?( chöns kerzenä oder Kolbering sie Rolleyes
na ja hoffemer witer das er so schnell wie möglich wieder gsund wird....
:fahr

P.S Kännt sich öpert us wie und wo die Zentalverigelig funktioniert bim Corri....
brüchti da no es paar Tips zum Pentagon ahschlüssä...
Corrado VR6
Aquablueperl.metalic.
Zitieren
#29
@White Corrado: schlachte... hihi :ablach zu welere garage gasch denn du gopf...?

@fabio: wa muesch denn du wüsse?
Zitieren
#30
@Pluto

Jo da seit dä Schiess au immer. Värusä stellä und azündä dä Bock.

Ah jo, mini Garage heisst Marco Schiess :2D
[Bild: style3,white-spc-corrado.png]
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 2 Gast/Gäste