Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ch corri's
#11
Für die wo wänd, tuen ich gern mal es Kartfahre organisiere, das lauft dänn aber nöd über dä Club! Die wo interässe hettet, eifach mal so go Go-Kart fätze, chönd mir ja schribe oliver@ggaweb.ch
Ich fahr nämli au mega gern Go-Kart Big Grin :fahr :2D

Danke für eues danke!! Jo has immer gern gmacht, aber ebe die meiste fu eu känned ja Gschicht und so hani kei Lust mir dä Arsch ufzrisse!!
So gsehnd er au mal, was ich immer gmacht han, wo viel fu eu als selbst verständlich aglueget händ.....

Danke!!
MfG Oli
93er VR6 K
Moonlightblue Pearl Effect
94er VR6 Darkburgundi Pearl, Vollausstattung, 75tkm
CorradoClubSchweiz #1
CorradoSceneSüd #5
Evolution-Tuning
Zitieren
#12
ich will ja nix sagen, aber braucht ihr wirklich auch fürs go-karten einen der organisiert? :ablach

tja wenn man nicht teilen will....
Zitieren
#13
Obwohl ich ja praktisch nix mit anderä Corradofahrer z tu ha, fallts scho uf au da im Netz wohl nix meh gaht.
Naja ha mit 2 corrados und emenä golf au gnueg anders z tu ussert z sparä Big Grin
Zitieren
#14
:ablach ja ebe und vo de schizer chört mer ja würklich nix meh.... viellicht chömet au mal wieder schöni idee use... denn het mer mal wieder was zum ahluege nächst saison... muen sege bin das jahr extrem enttüscht gsie vo denne corrado's wo ich das jahr gseh han... jede hets am andere kopiert ok guet ein... zwei hets wo mir gfallet die sind au dezent ghalte und au entsprechend gmacht... :2D
Zitieren
#15
Hallo Pluto darfst gerne auch mal etwas presentieren, anstatt nur sprüche zu klopfen. Big Grin

Gruss Michi Tg
gruss Michi TG
Presi vom
VW CORRADO CLUB SCHWEIZ
-----------------------------------------------------------------
Der Corrado das schönste Hobby der Welt!!! Big Grin
Zitieren
#16
grins

wieso stimmt doch, viel corrado's sind mega uf de scheiss fast and furious scheiss gtunt gsie....!!! zb vinyls oder buidnick kack... oder ned?
Zitieren
#17
Naja also es paar schöni giits scho wo ig muen sägä doch da wür ig au tuschä Big Grin
kommt zeit, kommt Geld! und weiter gehts
Zitieren
#18
Vo wägä kommt Zeit, kommt Geld!


Also i ha vorgester min 13. übercho plus 1000 Sonderprämie Big Grin

I mach mi dementsprechend wiiter uf Fehlersuächi mit därä Kohle :wand
[Bild: style3,white-spc-corrado.png]
Zitieren
#19
Man scheisse "White corrado" tönt echt :down und wie lang häsch scho das Problem man man... ?( na ja bin eifach amel nachem militär müed und han keit zit für min Corri aber wen ich nachem militär än job han chans voll witer gha Big Grin Big Grin Big Grin

gruss Fabio
Corrado VR6
Aquablueperl.metalic.
Zitieren
#20
@ Fabio

Sit dä Jurarundfahrt, also ca. 4 Mönät :qts
[Bild: style3,white-spc-corrado.png]
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste