Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Carpi Tuning
#11
ja carlone hät en ganz schlächte ruef, würd nie det hi gha!

carpi isch e sach für sich, han scho viel schlächts ghört fu dänne, aber ab und zue au guets. han kei erfahrig mit inne, nur scho paarmal mit inne gredt und ich finds e chli ibildeti lüt!! aber ebe, muss jede sinni eignig meinig mache chöne.
wänns eine interessiert, chan er mal ja mit ihne go rede un viel frage stelle, dänn erfahrt mer amigs na viel Wink
MfG Oli
93er VR6 K
Moonlightblue Pearl Effect
94er VR6 Darkburgundi Pearl, Vollausstattung, 75tkm
CorradoClubSchweiz #1
CorradoSceneSüd #5
Evolution-Tuning
Zitieren
#12
Corrado VR6 Turbo 4Motion
BMW E36 M3 GT No 125
E46 330xi Touring
www.Turbo-Corrado.com
Zitieren
#13
naja wer sein auto zu calzone tuning auf den prüfstand schickt kann selber glaub ich auch nicht viel besser sein... sorry meine meinung!!! und wenn ich mit einem seinen kunden rede und der mir sagt dass er 3 mal bei den brüdern war und es jedesmal hies kupplung futsch dafür war es das getriebe, und die leistung ab 3000 weg ist dann sorry...

in meinen augen ist es betrug wenn eine leistung versprochen wird und die nicht eingehalten wird... schonmal wenn man mehr als 10'000fr hinblättert... :down
Zitieren
#14
Bin ich voll deiner Meinung:
Zitat:Wer keine Ahnung hat sollte besser nichts schreiben



So vo wäge bim Carlone uf dä pruefstand.....

Wemmer do uf sinere Page luege tuet...http://www.carpi.ch/news.html#2 und scho mal bi ihm dete gsi ich würd mer gseh das dä leistigspfüefstand bi ihm idä Hütte stoh tuet und nöd bim Carlone!!!!!!!!!!!!!!!!
Corrado fahren --> und das bis zum bitteren Ende!!

Mi: 05.07.2006 Meine Powerkugel :gas (G40) fuhr heute ohne mich aus meiner Garage :heul1 :heul1 " Es war ne geile Zeit........"
Zitieren
#15
jo fausto, sit 2004 händ leistigspruefstand bi ihne im huus!

bringt jetzt eh nix, wenn man jetzt rum streitet, jeder soll seine eigne meinung bilden!
MfG Oli
93er VR6 K
Moonlightblue Pearl Effect
94er VR6 Darkburgundi Pearl, Vollausstattung, 75tkm
CorradoClubSchweiz #1
CorradoSceneSüd #5
Evolution-Tuning
Zitieren
#16
Zitat:Original von Bi-Turbo Syncro
Ich kenne Toni gut.

Big Grin
Zitat:Original von Bi-Turbo Syncro
Was es sagt ist auch so.

:ablach

Oohh grosses Toni :pray Na gut du meinst es
Toni von carlone nicht? Es hat doch einen grauen
Seat Leon Diesel mit Cupra Schürze und Lexus Rücklichter....???
:ablach
Corrado VR6
Aquablueperl.metalic.
Zitieren
#17
Willst mich verarschen oder was? Schau dir erst mal deine Signatur an, dann mussen wir ja nicht über Rechtschreibfehler reden, oder? Manchmal sollte man besser ruhig sein. Er hat den roten 3er Golf, den er jetzt nur noch auf den Rennstrecke fährt. " Wer lesen kann ist klar im Vorteil " Im gegensatz zu dir glaube ich nur das was ich sehe. Und in Dijon ging das Auto wie die sau.
Corrado VR6 Turbo 4Motion
BMW E36 M3 GT No 125
E46 330xi Touring
www.Turbo-Corrado.com
Zitieren
#18
Big Grin
Corrado VR6
Aquablueperl.metalic.
Zitieren
#19
na het glaubs kein wert, stritte mer ois nid, muess jede selber usprobiere... und carpi het immer no wäge wo zum carlone gönd... sehr wahrschindlich isch sin prüfstand viel usglaschtet...

ich würd uf jedefall nachem umbau ufen andere prüfstand, zum leitig nochmal messe... am meiste wenn ich 30'000fr here blättere muen!

ich sege nume dass en kund selber vom carpi da verzehlt het, und ich glaub nid wenns schlecht wäri dass er so würd rede heti ja kein grund... :birne

egal.... bin jedefalls uf ergebnis gspannt.... :2D
Zitieren
#20
isch ja e spannendi diskussion wordä, er het für das extra na en syncro Golf gkauft.
Min vater und ich hend en jetzt chönä devo überzügä, lieber für 30 000 en occasions Sportwagä kaufä wo au so 300 bis 400 ps het.
Bi au mal bem carpi gsi und min idruck isch ned grad jut gsi, er isch glaubs froh gsi wo ig eifach so gangä bin.
Und die Werkstatt, naja :down
Zitieren


Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste